2008年12月13日

081213馬鞍下洛窩

昨晚媽咪話有季候風來臨前, 引致能見度低, 反正唔可以影到靚遠景,

所以今日主力行山, 唔會影太多相喎

我地今次直接搭車上馬鞍山郊野公園燒烤場, 唔駛行一大段車路,

對我來講會安全D喎, 實情係佢地懶咋



可惜一起步, 細媽怕附近有村狗, 又驚有失魂車, 佢起首就抱我行左兩個路標點, 大約一公里喇  


來到呢度, 細媽覺得安全, 終於批准我自由行喇


       自己行山, 感覺唔同晒          


呢條山路, 我o係 5月中行過, 仲好記得點行o架


話咁快, 我地來到鹿巢山腳, 與麥理浩徑第 4段匯合, 我地向企嶺下方向去大金鐘


遠遠左邊係馬鞍山呀






其實行去大金鐘一段山路, 都好多碎石, 小心o番


過左大金鐘, 回望好多人行上去, 媽咪話搵次機會, 同我行呀




太大煙霞, 真係影唔到遠處呀, 但影我都夠啦




                  繼續行, 唔好停          


到左九曲山, 雖然在山脊位行, 但仍然好多碎石, 要留神


回望剛才行一後路, 一邊望西貢海一帶, 一邊望馬鞍山下的屋苑, 又幾得意, 可惜就算影左都係會睇唔清楚, 媽咪懶得影 


細媽話D草似光頭佬頭頂僅存稀髮喎


馬鞍山有條明顯路上, 但遠望都好筆直險峻


而且又比較難行, 唔適合我同婆婆老幼行


我在山腰下欣賞好足夠




嘩, 馬鞍兩邊好高, 好尖喎




我地遠離馬鞍山腰下, 一路在叢林間走, 唔會太曬


間中又過竹林, 感覺好舒服




接上馬路, 但唔會太多車來往, 我都好安心行




又轉入無車馬路, 靜靜享受優閒樂, 拋開憂愁, 狗生滿足矣


在今日行程尾段, 來到水浪窩營地




有一大片草地, 我可以四處狂奔


營地四周好乾淨, 又有燒烤爐, 有 4 個旱廁所, 行落兩三分鐘, 又有山水水龍頭, 都好方便, 我地離開時, 又有另一個小朋友同佢主人上來喪跑呀


由營地行15分鐘, 就落到西沙公路水浪窩, 即麥理浩徑4 段起點, 完成今日行程


今日行左約9公里, 淨行預 3.5 小時, 我地玩左 5小時


3 則留言:


  1. 首先,向細媽 Say Sorry !!
    這張有倩女幽魂 Feel 加埋洛洛仔D可憐表情 唔好拐走我呀!!
    [版主回覆12/14/2008 19:19:00]細媽 : 我胸襟好廣闊, 唔駛 say sorry wor

    回覆刪除
  2. like 水浪窩個邊草地ar..好似好行d.....
    [版主回覆12/15/2008 12:44:00]落係10分鐘, 上應該唔會太耐, 好乾淨, 無mud屎, 我同細媽都諗o岩你地一齊去個草地, 一齊野餐呀

    回覆刪除
  3. 唔知 .. 呢段路又啱唔啱我行呢
    比高人 ..笑屎我 ..
    [版主回覆12/15/2008 12:42:00]邊段先
    頭段上車路, 洛洛行石級果段上昂坪, 你地都得ge
    跟住上多碎石, 對你地少行來講, 都幾辛苦ga

    回覆刪除