2007年10月19日

071019 橫七古道行

今日係重陽節, 又係登高好日子, 媽咪話Jubee爸提議我地試下去橫七古道, 由八仙嶺自然教育徑尾, 新娘潭入口起步唔太難行, 咁媽咪決定今日試行喎



我地按下面地圖反方向行, 即第6點起步.




初段路較為陡峭, 但都係行石砌級, 婆婆話: easy job wor


到左橫山腳囉                         


因為我地今次目的地係鹿頸, 當然要繼續行喇


途徑條小溪河, 竟然有分叉路, 地圖無標明, 附近又無標誌指示, 正徬徨之際, 好彩有個靚仔哥哥經過, 佢又係去橫七古道, 我地先有明燈指點, 無行錯方向咋


呢條小溪河水, 夠晒清澈, 我地發現有香港珍貴受保護動物之一"蠑螈"出現呀


橫山腳上下村, 早在六十年代已被全村放棄, 房屋已崩塌破爛不堪, 唯陳氏祖祠的門匾仲隱若可見




古石磨, 好得意呀




成條石砌古道, 石塊整齊鋪在路上, 真唔知當年花多少人力物人才可建成, 一直過晒七木橋上下村, 繼續前行, 到達尤德爵士紀念亭喇.


好彩媽咪想多行兩步咋, 我們先去尤德亭休息一下, 順便在亭中觀賞景色 . 其實尤德亭位置係絕佳觀賞點, 媽咪用小畫家將兩張相合併, 左邊係南涌, 右邊係鹿頸, 右邊遠處係沙頭角, 深圳以及鹽田一帶景色 .


到左鹿頸, 我地見地下寫陳屋方向有清朝古炮, 就八卦去睇下lor




古炮後有棵大榕樹, 又留腳毛先


陳屋好多舊屋, 都保留一d以前民間擺設, 好特別


呢度係黃屋, 好多屋門檻還保留以前的特色


又行左大半日, 雖然今次我地一齊評分係超好玩, 超唔辛苦, 但我一坐低又係好眼瞓囉               


媽咪婆婆就好喇, 又有野食, 唉, 又係無份我, 都係瞓覺休息好過, 發下夢下次去邊先




以下係今次相簿, 有時間去睇睇喇 :)

http://www.flickr.com/photos/phyllis2210/sets/72157602526702683/show/

4 則留言:

  1. 毛毛: 唔辛苦下次一齊去啦
    [版主回覆10/20/2007 10:51:00]嘻嘻, 我地標準一唔一樣先, 網上話係2星級, 但婆婆竟然話唔太難por  , 可能影少左相, 行快左

    回覆刪除
  2. 今次呢個推介又係幾特別喎。
    題外話:背景圖中的左面洛洛,個樣好嬌俏。洛洛真係幾似女仔呢。^ ^
    [版主回覆10/20/2007 10:47:00]沿途好多破屋, 好特別ga, 我好多都無影, 最衰係部杷機仲未整好, 好部傻瓜機, 出來效果差好遠.
    個背景係兩張相合併埋ga, 都係在上次茅湖碉堡影ge, 你話邊個樣似女仔先

    回覆刪除
  3. 洛洛唔知你幾時可以行哂所有山呢

    回覆刪除
  4. 洛洛你地一家好叻呀 ~成日去行山仲影甘多相比我地睇 ~

    回覆刪除